tätä hyydyke kakkua tein äitinkaa mustaviini marjoista, tää oli hyvää :) kannattaa kokeilla, ohje löytyy hellapoliisilta..kiitti hellapoliisi hyvästä ohjeesta :P ps. tässä erilaisia kuva-kulmia hyydykekakusta..



lauantai, 11. elokuu 2007
tätä hyydyke kakkua tein äitinkaa mustaviini marjoista, tää oli hyvää :) kannattaa kokeilla, ohje löytyy hellapoliisilta..kiitti hellapoliisi hyvästä ohjeesta :P ps. tässä erilaisia kuva-kulmia hyydykekakusta..



Kommentit