tätä hyydyke kakkua tein äitinkaa mustaviini marjoista, tää oli hyvää :) kannattaa kokeilla, ohje löytyy hellapoliisilta..kiitti hellapoliisi hyvästä ohjeesta :P ps. tässä erilaisia kuva-kulmia hyydykekakusta..

814239.jpg

814241.jpg

814242.jpg