leivoin tätä banaani-suklaa unelmakakkua äitinkaa ykspäivä..ohjetta tulee vähän myöhemmin..ps. tästä oli kauheen vaikee ottaa kuvia, siks noin "surkeet" kuvat..muuten kakku oli sairaan hyvää, kerkes olla kaapissa vaan 1 päivän, aika lyhyt elämä hänellä :) ja tässä myös eri-kuvakulmia.. :D


Kommentit